اللهم استجب

angelina_jolie.jpg

يا رب … أدعوك وانت العلي القدير . أدعوك وانت على العرش وعلى الماء .. أن ترأف بحال إنسانك المسكين… الذي أرسلته إلى عذابه الأرضي … يا رب … يا رب كل النساء … يا رب مادونا وجاي لو … يا رب هال بيرى وكاميرون دياز …. يا رب جيسيكا سيمبسون و وأنجيلينا جولي .. يارب أرسل طيرك الأبابيل على نساء العرب، وأمطرهم بوابل من حجارة جهنم وخلصنا منهم جميعًا يا الله يا قادر على انقاذ الجمال من القبح والنكد. أللهم اني سألت … أللهم فاستجب

4 تعليقات

  1. قاال على رأى المثل كل فولة مسوسة وليها كيالها المعفن

    ya rab Johnny depp w christian bale w Eric bana w George Clooney w Jude law w Marat Safin w Andy Rodik w Gael Garcia Bernar we Olivier Martinez w 7atta Leo de Caprio maygrash 7aga we Josh Harnet w Zac braff we sir willian ebn l lady Diana w hugh jackman w matt demon w Ben afflick we Russiel crw w Antonio Bandares we ORlando Bloom we James Deen w Daniel Craig w Matthew Maccunahy w Luke wilson w Mark ruffalo … kefaya kda msh fakra l ba2i:D

    walla3 fe kol l regala l 3arab w nakadhom w ghrorhom w ta7akomhom w mo5ohom l soghayar w matsebsh menhom gheir ahmed 3ezz w Omar Sharif we shwayt lebanese guys … Lol

  2. ادعيلي انا كمان والـ…. مش عارف احلفك بإيه. بس ياريت تحطيني معاهم. أنا كويس والله.

  3. على فكره انت انسان قليل الذوق و مش عاوزه اقول قليل الادب يعنى انت عاوز تفهمنى ان كل الاجنبيات حلويت و كل العرب و حشين يبقى انت ماعندكش نظر لان النساء العربيات منهم ملكات جمال و ما اكثرهم و انا متاكده انه على الرغم من كلامك ده فانا متاكده انانا اتقرف ابص ف وشك

  4. يا عززتى انتى متحاملة ليه بس عله ، دا هزار🙂
    طبعا فى بنات عربيات وغير اوربيات – مش اجنبيات- كتير حلوين
    فى ايه بس اهدوا

أضف تعليقاً

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

WordPress.com Logo

أنت تعلق بإستخدام حساب WordPress.com. تسجيل خروج   / تغيير )

صورة تويتر

أنت تعلق بإستخدام حساب Twitter. تسجيل خروج   / تغيير )

Facebook photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Facebook. تسجيل خروج   / تغيير )

Google+ photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Google+. تسجيل خروج   / تغيير )

Connecting to %s

%d مدونون معجبون بهذه: